Procesverbetering in de
MKB maak- & procesindustrie
Marcel Lemmen ‘Verbeter naar Beter’
Vanuit zijn expertise in duurzaam verbetermanagement adviseert Marcel bedrijven en teams en leert hen continu te verbeteren. Door training en coaching ‘on the job’ kunnen medewerkers zelf het verbeterproces voortzetten.
Voor Marcel mocht ik een huisstijl en website ontwikkelen. Colette Elting van Comma! Meer omzet via internet marketing neemt het stukje SEO optimalisatie voor haar rekening.
De opdracht was om in het logo/vignet de letters ‘M’ en ‘L’ van Marcel Lemmen te gebruiken.
Het vignet is gebaseerd op een lijndiagram waarin de ‘M’ en ‘L’ zijn verweven. Met de trainingen van Marcel gaat de curve van verbetering omhoog.
Voor de naam ‘Marcel Lemmen’ is gekozen voor een krachige, doch vriendelijke en ronde (onderkast) letter. Voor de payoff ‘verbeter naar beter’ is het zelfde ronde lettertype gebruikt.
In deze zin gaan de woorden van: light – medium – bold.